NR. 15 anno XIX DEL 19 APRILE 2014
la domenica di vicenza
google
  • Newsletter Iscriviti!
Home | Rubriche | Oroscopo  
Oroscopo


Ariete

Ciò xe vero che semo in clima pasquale, ma vardè che le sorprese a volte le xe manco bele de quelo che se pensa. Ocio.

Toro

Troveve na bona amicisia che nele prosime setimane sentirè un gran bisogno de confidare le vostre desgrasie a qualcun.

Gemelli

Na serie de strane congiunsion astrali favorixe el vostro suceso in campo lavorativo. Par el resto la solita rotura de bale.

Cancro

Serve un po’ pi de calma e sangue fredo nell’afrontare xerte situasion delicate. Nei casini ve si mesi da soli dexo, rangeve.

Leone

Non sempre le persone che riscia le vien premià, ma ghe voe anca un poca de pasiensa. La vita la xe na rua, speremo solo che la gira.

Vergine

In amore dovi esare un fiatin pi spregiudicai parchè va ben che xe de moda i bravi ragasi, ma vardè che le toxe al di de ancò le se gha sveja fora.

Bilancia

Non xe mia el caso de fare masa i furbi specie se si morosai da tempo e, in teoria, dovarixi convolare a nose. Ocio che parla anca i muri.

Scorpione

Vialtri si queli dei grandi amori imposibili. Ogni volta che pensè de catare el principe azuro in realtà lè el solito rospo. Tornè co i piè par tera prima che sia tardi.

Sagittario

Tuto se poe dire tranne che a vìaltri la fortuna la ve gire le spale. A ghavi un lato B che in confronto la Marini la pare un grisin. 

Capricorno

Imparè a pianificare un fia mejo i vostri impegni parchè xe imposibile mantegnere fede a tute le promese. Dopo xe na bruta roba tirare el paco.

Acquario

Dovi decidare da che parte stare parchè sto xugheto che quanto che si con uno parlè male de chealtro prima o dopo el vien fora. Ocio.

Pesci

A vialtri peseti che voe un gran bel periodo de relas. Dovi andare fora dal vostro habitat naturale e cambiare aria e anca face. Scolteme mi.

Guarda l'ultimo TG
Come installare l'app
nel tuo smartphone
o tablet

Guarda il video per
Android    Apple® IOS®
- P.I. 01261960247
Engineered SITEngine by Telemar